خبر اولسرخط خبرها

عادل عبدالمهدی: 600 میلیارد دینار طی دو ماه آینده برای کمک به 10 میلیون شهروند عراقی اختصاص یافت

نخست وزیر مستعفی عراق، 600 میلیارد دینار عراق برای ده میلیون شهروند عراقی طی دو ماه آینده اختصاص داد.

میدل ایست نیوز: «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر مستعفی عراق، 600 میلیارد دینار عراق برای ده میلیون شهروند عراقی طی دو ماه آینده اختصاص داد.

وی اعلام کرد که 600 میلیارد دینار برای دو ماه آینده به ده میلیون شهروند یا دو میلیون سرپرست خانوار از طریق جمع آوری اطلاعات مستحقان از طریق تلفن های همراه شخصی اختصاص یافته است.

وی طی سخنانی از تلاش ها و اقدامات بهداشتی و روح همبستگی و همراهی میان شهروندان قدردانی کرد.

عبدالمهدی در خصوص شهروندان عراقی خارج از کشور گفت: «شهروندان عراقی خارج از کشور که قصد بازگشت به کشور را دارند باید بدانند که ما وظیفه داریم آنها را بازگردانیم و در خصوص اهتمام و جدیت اقداماتمان در این زمینه به آنها اطمینان می دهیم.»

وی دستور اجرای بررسی امور برای تسریع در پاسخگویی به خواسته های افراد خارج از کشور و ایجاد بهترین راه حل ها و اتخاذ تصمیم نهایی در نشست آتی به ریاست خود صادر کرد.

عبدالمهدی هم چنین از تلاش های وزارت بهداشت، کمیته دستور دیوانی شماره 55 سال 2020، اقدامات کمک های اجتماعی، کمک های مالی تاجران و رسانه های عراقی قدردانی کرد.

وی با درخواست از مسئولان و کسانی که امکان کمک دارند برای کمک مالی و حمایت از تلاش های ملی، بهداشتی و اجتماعی، از تصمیم خود برای اهدای حقوق ماهانه خود به صندوق کمک های اجتماعی خبر داد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا