اجتماعیسرخط خبرها

قانون منع آمد و شد در عراق تا ابتدای ماه رمضان تمدید شد

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق، امروز، طی نشستی به ریاست «عادل عبدالمهدی»، تمدید قانون منع آمد و شد در عراق را تا ابتدای ماه رمضان، تصویب کرد.

میدل ایست نیوز: کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق، امروز تمدید قانون منع آمد و شد در عراق را تا ابتدای ماه رمضان، تصویب کرد.

قرار است این کمیته هفته آینده نشستی را قبل از آغاز ماه مبارک رمضان برای بررسی این موضوع و گزارش های مربوط به این ماه و مشورت با کمیته اجرایی دستور دیوانی شماره 55 و مشاوران دولت برگزار کند.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی، این کمیته امروز 15 آوریل، نشستی را به ریاست «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر دولت پیشبرد امور، از طریق ویدئو کنفرانس برای بررسی مسائل از پیش تعیین شده، تحولات اخیر مقابله با ویروس کرونا، وضعیت بهداشتی عراق و پیشنهادات و توصیه های طرف های مرتبط با ویروس کرونا، برگزار کرد.

نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق ضمن قدردانی از روح همکاری و همبستگی حاکم بر کار همه بخش های مرتبط با مقابله با ویروس کرونا و کادر بهداشتی که عامل تحقق پیشروی در این زمینه است، بر شایستگی آنان جهت حمایت، تقدیر و تشکر از تلاش هایشان تاکید کرد.

تاکید بر اهمیت رساندن کمک به گروه های مشمول و خانواده های مستحق، و بازگرداندن شهروندان عراقی خارج از کشور به کشور خود از دیگر مسائلی بود که عبدالمهدی بر آنها تاکید کرد.

طی تصمیم کیمته عالی بهداشت و سلامت ملی، تعدادی از مسئولان و کارمندان دو وزارت کشاورزی و تجارت از قوانین منع آمد و شد در عراق مستثنی شدند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا