سرخط خبرهاسیاسی

تقدیر پادشاه بحرین از نقش نظامی امریکا در منطقه و تلاش های «ترامپ» برای ثبات در بازارهای انرژی

پادشاه بحرین، در تماس تلفنی با رئیس جمهور ایالات متحده، از تلاش های وی برای تحقق ثبات در بازارهای انرژی و نقش نظامی ایالات متحده در منطقه تقدیر کرد.

میدل ایست نیوز: «حمد بن عیسی آل خلیفه»، پادشاه بحرین، در تماس تلفنی با «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور ایالات متحده، از تلاش های وی برای تحقق ثبات در بازارهای انرژی و نقش نظامی ایالات متحده در منطقه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین (بنا)، در این تماس تلفنی روابط دوجانبه بحرین و ایالات متحده و راه های گسترش آن در عرصه های گوناگون بررسی شد.

پادشاه بحرین در این تماس تلفنی همچنین جان باختن شهروندان امریکایی به علت شیوع ویروس کرونا را به رئیس جمهور امریکا تسلیت گفته و بر اهمیت همکاری های بین المللی دربرابر این مسئله تأکید کرده است.

ترامپ نیز ضمن تقدیر از اقدامات بحرین دربرابر این ویروس تأکید کرده که ایالات متحده آماده کمک به بحرین در این باره است و پادشاه بحرین از این پیشنهاد نقدیر و تشکر کرده است.

پادشاه بحرین همچنین از تلاش های ایالات متحده در حفظ امنیت و ثبات در منطقه و نقش اثرگذار نیروهای نظامی امریکایی در حفظ امنیت دریانوردی در خلیج و دریای عرب و باب المندب و نیز از تلاش های رئیس جمهور امریکا برای تحقق ثبات در بازارهای انرژی و تقویت رشد اقتصادی جهانی تقدیر و تشکر کرد.

منبع
خبرگزاری بحرین (بنا)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا