سرخط خبرها

استان دهوک عراق طی مراسمی «پیروزی بر ویروس کرونا» را جشن می گیرد

استان دهوک عراق اعلام کرد که با به صفر رسیدن آمار ابتلا به کرونا در این استان، فردا مراسم «پیروزی بر ویروس کرونا» را برگزار خواهد کرد.

میدل ایست نیوز: استان دهوک عراق اعلام کرد که با به صفر رسیدن آمار ابتلا به کرونا در این استان، فردا (چهارشنبه 21 آوریل) جشن «پیروزی بر ویروس کرونا» را برگزار خواهد کرد.

«مراسم انتصار»، استاندار دهوک، در اقلیم کردستان عراق، گفت که این مراسم در ساعت 22 شب برگزار می شود و در آن 5 دقیقه برق مرکز استان قطع می شود و مردم با روشن کردن شمع در پشت بام خانه ها و بالکن ها حاضر می شوند و همزمان ناقوس کلیساها نواخته و از مساجد صدای تکبیر پخش خواهد شد.

او افزود که این مراسم با آتش بازی و روشن کردن آتش پارک نوروز توسط ورزشکاران همراه خواهد بود و همزمان یک موسیقی فولکلور دهوکی از ماشین های پلیس پخش خواهد شد.

اقلیم دهوک 15 مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرد که 12 تن از آنها بهبود یافتند و 3 تن جان خود را از دست دادند.

روز گذشته اقلیم کردستان اعلام کرد که در سراسر مناطق اقلیم 337 مورد ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده که 270 مورد بهبود یافته اند.

در تازه ترین آمار عراق نیز که عصر دوشنبه منتشر شد در 24 ساعت پیش از آن 26 مورد جدید ابتلا ثبت شده که مجموع کل مبتلایان را به 1539 مورد رسانده است.

براساس این آمار در 24 ساعت پیش از صدور این بیانیه برای چندمین روز متوالی هیچ مورد فوت ثبت نشده و آمار جان باختگان 82 مورد مانده است.

مجموع حالت های بهبودیافته در عراق نیز 1009 مورد بوده است.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا