اقتصادیسرخط خبرها

جلسه فوق العاده شورای وزارتی اقتصاد عراق برای بررسی پیامدهای کاهش قیمت نفت

شورای وزارتی اقتصاد عراق، جلسه ای فوق العاده به ریاست وزیر دارایی عراق، و با حضور نایب رئیس اول پارلمان برای بررسی پیامدهای کاهش قیمت نفت و وضعیت مالی و اقتصادی عراق برگزار کرد.

میدل ایست نیوز: شورای وزارتی اقتصاد عراق، امروز دوشنبه 20 آوریل، جلسه ای فوق العاده به ریاست «فؤاد حسین»، وزیر دارایی و معاون نخست وزیر عراق در امور اقتصادی، و با حضور «حسن کریم الکعبی»، نایب رئیس اول پارلمان، برگزار کرد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی پارلمان عراق، «هیثم الجبوری»، رئیس کمیسیون مالی، «هیبت الحلبوسی»، رئیس کمیسیون انرژی، «احمد الکنانی»، رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری پارلمان و تعدادی از وزرا و مشاوران دولت در نشست امروز حضور داشتند.

طی این نشست، پیامدهای وضعیت مالی و اقتصادی عراق، کاهش بی سابقه قیمت نفت، اتخاذ تصمیماتی برای حمایت از تلاش های مبارزه با کرونا و جلوگیری از خطر آن و اقدامات پیشگیرانه به علاوه قانون منع آمد و شد کامل و جزئی، بررسی شد.

شورای وزارتی اقتصاد عراق، تصمیمات و تدابیری را برای جلوگیری از خطر کاهش قیمت نفت که امنیت غذایی کشور و حقوق ها و تلاش های مقابله با ویروس کرونا را تهدید می کند، اتخاذ کرد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا