اقتصادیسرخط خبرها

دستور امیر قطر برای اصلاحات ریشه ای در زمینه رهایی اقتصاد قطر از انرژی

امیر قطر، دستور اجرای اصلاحات ریشه ای برای مقابله با نوسانات قیمت نفت را صادر کرد.

میدل ایست نیوز: «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر، دستور اجرای اصلاحات ریشه ای برای مقابله با نوسانات قیمت نفت را صادر کرد و از همه کشورها خواست تا در مبارزه با ویروس کرونا همکاری کنند.

امیر قطر گفت: «درست نیست که اقتصاد قطر در گرو نوسانات قیمت های انرژی باشد از این رو دستور اجرای اصلاحاتی ریشه ای برای رهایی اقتصاد قطر از انرژی را صادر کردم.»

شیخ تمیم بن حمد در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، همه کشورها به خصوص کشورهای صنعتی بزرگ را به همکاری برای مبارزه با این ویروس دعوت کرد و نسبت به رقابتی که در جهان به وجود آمد و منجر به فوت 180 هزار نفر شد هشدار داد.

وی در سخنرانی خود در شب اول ماه مبارک رمضان، اعلام کرد که قطر خطر این بحران را درک کرده و برای مقابله با این ویروس با همکاری سازمان های بین المللی بر توانایی های خود تکیه کرده است.

امیر قطر تاکید کرد که آمادگی کادرهای پزشکی و تجهیزات لازم فراهم شده است و از ساخت بیمارستان های میدانی با ظرفیت هزاران نفر خبر داد.

وی در پایان افزود که از طریق مشورت با دستگاه های متخصص، وقت مناسب برای از سرگیری تدریجی فعالیت بخش های مختلف پس از اطمینان از کنترل این ویروس را بررسی می کنیم.

منبع
الجزیرة

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا