سرخط خبرها

انصارالله کنترل یک پادگان استراتژیک در نزدیکی مرز عربستان را به دست گرفت

گروه انصار الله (حوثی) اعلام کرد که کنترل یک پادگان نظامی استراتژیک در استان جوف در مرز یمن با عربستان را به دست گرفته است.

میدل ایست نیوز: گروه انصار الله (حوثی) اعلام کرد که کنترل یک پادگان نظامی استراتژیک در استان جوف در مرز یمن با عربستان را به دست گرفته است.

خبرگزاری رسمی نیروهای انصار الله (سبأ) به نقل از یک منبع نظامی تأکید کرد که طی یک حمله گسترده به شهر حزم (مرکز استان جوف) این شهر از «لوث مزدوران» پاکسازی شده و پادگان نظامی «اللبنات» و مناطق تباب و جبل الاقشع و روستای خسف همه به کنترل نیروهای انصار الله درآمده است.

این منبع تأکید کرده که تلاش «دشمن» برای بازپس گیری مواضعش در استان جوف به «فاجعه بزرگی برای آنها» انجامید و نیروهای انصارالله با مقاومت سخت خسارت شدیدی به نیروهای وابسته به دولت مورد حمایت عربستان در یمن وارد کردند.

براساس این گزارش، در این حمله انصار الله «شمار زیادی ازجمله فرماندهان بلندپایه» ارتش یمن جان باخته و سلاح ها و تجهیزات بسیاری به غنیمت گرفته شده است.

«معمر الاریانی»، وزیر اطلاع رسانی دولت «عبد ربه منصور هادی» در 8 آوریل خبر داده بود که نیروهای وابسته به این دولت پادگان استراتژیک اللبنات و منطقه جدافر در شرق شهر حزم را از نیروهای انصار الله پس گرفته اند.

انصار الله اوایل ماه مارس پس از حمله ای سنگین کنترل شهر حزم مرکز استان جوف را به دست گرفت.

منبع
سبا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا