سرخط خبرها

برهم صالح: افراد شایسته، پاکدست و قادر بر اداره کشور در دولت آتی باید انتخاب شوند

ریاست جمهوری عراق طی دیداری با رئیس جبهه ترکمن های عراق و کمیسیون حقوق بشر پارلمان و هیأت همراه او، بر لزوم انتخاب افرادی قادر بر اداره کشور در دولت آتی تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق امروز 26 آوریل بر لزوم انتخاب افرادی قادر بر اداره کشور در دولت آتی تاکید کرد.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی ریاست جمهوری عراق، صالح امروز در «قصر السلام» بغداد با «ارشد الصالحی»، رئیس جبهه ترکمن های عراق و کمیسیون حقوق بشر پارلمان و هیأت همراه او دیدار کرد.

ریاست جمهوری عراق ضمن تاکید بر اهمیت متحد کردن تلاش ها میان نیروهای سیاسی برای تکمیل پرونده تشکیل دولت جدیدی که حقوق همه مؤلفه های ملت عراق را رعایت می کند و پاسخگوی مطالبات قانونی در تحقق اصلاحات مطلوب است، اشاره کرد که لازم است نیروهای شایسته و پاکدستی که توانایی اداره موفق و مسئولانه بخش های مختلف کشور را دارند، انتخاب شوند.

صالح هم چنین از فداکاری های ترکمن ها در جنگ ضد داعش و نقش سازنده آنها در تثبیت همزیستی مسالمت آمیز در عراق قدردانی کرد.

از طرفی دیگر الصالحی اشاره کرد که ترکمن ها به مشارکت فعال در سازندگی و پیشرفت کشور اهتمام دارند و پایبند به حمایت از تلاش های انجام شده برای متحد کردن صف ها و مواضع بخاطر تقویت ملی گرایی که منافع عالی ملت عراق را محقق می سازد، هستند.

منبع
ریاست جمهوری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا