سرخط خبرها

جنبش «عصائب اهل حق» بار دیگر نیروهای «اشغالگر» امریکایی را تهدید کرد

جنبش «عصائب اهل حق» با صدور بیانیه ای به مناسب هفدمین سالگرد تاسیس خود، بار دیگر نیروهای امریکایی در عراق را تهدید کرد.

میدل ایست نیوز: جنبش «عصائب اهل حق» به رهبری «قیس الخزعلی» در عراق در هفدمین سالگرد تاسیس خود با صدور بیانیه ای نیروهای امریکایی را مجددا تهدید کرد.

در بیانیه منتشر شده توسط این جنبش بر موضع ثابت این جنبش در خصوص مخالفت با اشغالگری نیروهای آمریکایی و متحدانش در عراق تاکید شد.

در این بیانیه اشاره شده است که اصرار نیروهای اشغالگر امریکا بر ماندن در عراق در تعارض با تصمیم ملت عراق که توسط پارلمان این کشور خواستار خروج فوری نیروهای امریکایی شدند، است.

عصائب اهل حق بیان کرد که امریکا خیال می کند از طریق هرج و مرج سیاسی و عدم ثبات اجتماعی می تواند باور و اعتقاد ملت عراق را تغییر دهد یا از طریق حمایت از گروه های تروریستی عراقی ها را وادار می کند که از آن ها کمک بخواهند و خواستار ماندن آن ها در عراق شوند.

در ادامه بیانیه جنبش عصائب اهل حق آمده است: «در هفدمین سالگرد تاسیس عصائب اهل حق بر اهمیت درس گرفتن از تاریخ و استفاده از عبرت ها و فریب نخوردن در جنگ روانی و ایستادن در برابر اقدام دشمن برای عدم نفوذ اجتماعی، اعتماد به نفس و تکیه بر توانایی های ملت خود، پس از توکل بر خدا تاکید می کنیم.»

در پایان نیز اشاره شده که ما فرزندان قهرمانان انقلاب عشرین هستیم و امروز و بیش از هر وقت دیگری قصد داریم با انقلاب دوم عشرین بزرگی و شرف انقلاب عشرین را باز گردانیم.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا