سرخط خبرهاسیاسی

بازدید فرمانده لشکر رزمی العباس از شهر «النخیب» برای اطمینان از آمادگی نیروها

فرمانده لشکر رزمی العباس امروز و برای اطلاع از آمادگی نیروها و اطلاع از جزئیات حادثه ای که چند روز گذشته رخ داد از منطقه النخیب دیدار کرد.

میدل ایست نیوز: شیخ «میثم الزیدی»، فرمانده لشکر رزمی العباس امروز و برای اطلاع از آمادگی نیروها و اطلاع از جزئیات حادثه ای که چند روز گذشته رخ داد از منطقه النخیب دیدار کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای لشکر رزمی العباس در آمادگی کامل برای حفاظت از منطقه النخیب قرار دارند، به ثبات اوضاع در این منطقه و آمادگی نیروها برای هر وظیفه امنیتی در خدمت به کشور و رفع شر از آن اشاره کرد.

رزمندگان تیپ دوم و سوم زرهی در لشکر رزمی العباس، با تاکید بر اینکه اوضاع تحت کنترل است اشاره کردند که همه نیروها برای حفاظت از حریم ائمه در  آمادگی کامل هستند.

گفتنی است در چند روز گذشته نیروهای داعش در حملاتی قصد نزدیک شدن به کربلا را داشتند که توسط نیروهای لشکر رزمی العباس مجبور به فرار شدند.

سرگرد «فاهم عبد علی» مسئول تیپ سوم زرهی بیان کرد که ایست بازرسی رعد در ابتدای این منطقه تمامی خودروهای ورودی و خروجی به این منطقه را بر اساس دستورات رسمی کنترل می کند.

سرگرد «نجم عبدالله العبادی» مسئول تیپ دوم نیز تاکید کرد که شهر النخیب شهر امن خواهد ماند و دشمن نمی تواند به آن برسد همانطوری که صحرای النخیب نیز با تلاش قهرمانان ما امن خواهد ماند.

وی اشاره کرد که نیروهای لشکر رزمی العباس با همکاری عتبه عباسی به خدمت رسانی به آوارگان از زمان عملیات آزادسازی تا به امروز ادامه می دهد و خدمات لازم به شهروندان و کاروان های حج در زمان حج نیز ادامه دارد.

مسئول تیپ دوم لشکر رزمی العباس به هماهنگی کامل میان این تیپ با سایر بخش های امنیتی و عملیات ها اشاره کرد و گفت که این لشگر برای اهالی النخیب با توجه به مواضع گذشته اش قابل احترام و تقدیر است.

پیش از این نیروهای لشکر رزمی العباس، تابع مدیریت عتبه عباسی، حمله تروریست های داعش به منطقه نخیب در مرز استان کربلا با صحرای رمادی را دفع کردند.

منبع
السیاسة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا