سرخط خبرهاسیاسی

کشته شدن یک فرمانده نظامی داعش در غرب استان الانبار عراق

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد 5 تن از عناصر داعش از جمله فرمانده نظامی داعش در غرب الانبار طی حمله مشترک نیروهای امنیتی عراق با الحشد الشعبی کشته شدند.

میدل ایست نیوز: نیروهای امنیتی عراق، روز گذشته کشته شدن 5 تن از عناصر گروه تروریستی داعش که یکی از آنها فرمانده نظامی داعش در غرب استان الانبار بود را اعلام کرد.

به گفته نیروهای امنیتی عراق، عناصر گروه داعش طی حمله ای مشترک با نیروهای محلی الحشد الشعبی در شهر «حدیثة» کشته شدند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه ای اعلام کرد 5 تن از عناصر داعش که در ساختمانی بمب گذاری شده مخفی شده بودند در اثر انفجار این ساختمان کشته شدند.

در بیانیه واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق اشاره شده است که یکی از عناصر کشته شده در این حمله «ابو قسورة» فرمانده نظامی داعش در غرب الانبار بود.

بر اساس بیانیه واحد اطلاع رسانی امنیتی، تیپ الحشد الشعبی «حدیثه» در عملیات «اسود الصحراء» که توسط فرماندهی عملیات الجزیره انجام شد، عناصر داعش را تعقیب کرده و یک خودرو که حامل 80 بمب بود را توقیف کردند.

یک منبع از الحشد العشائری به «الحرة» گفت که دستگاه های امنیتی دو شخص مشکوک در شهر حدیثه را تعقیب کردند.

به گفته این منبع این دو شخص در روستای «المدهم» پس از درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و محاصره شدن توسط آنها خود را درون مسجد کوچکی در این روستا منفجر کردند.

پیشتر، فرماندهی عملیات الانبار الحشد الشعبی امروز سه شنبه از پایان عملیات «اسود الصحراء» و پاکسازی برخی مناطق علاوه بر کشتن 5 تروریست و منفجر کردن یک خودروی بمب گذاری شده خبر داد.

عملیات اسود الصحراء (شیران صحرا) در 9 محور در استان الانبار با هدف بازرسی مناطق متعدد این استان و شناسایی پناهگاه های تروریست های داعش آغاز شد.

منبع
الحرة

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا