سرخط خبرهاسیاسی

عربستان اخبار مبنی بر فریاد ترامپ بر سر بن سلمان را تکذیب کرد

سخنگوی سفارت عربستان در امریکا با انتشار توئیتی اخبار رسانه ای مبنی بر فریاد ترامپ بر سر بن سلمان در گفت وگویی تلفنی میان اين دو را تکذیب کرد.

میدل ایست نیوز: سفارت عربستان در واشنگتن، تاکید کرد رسانه ها سخنان «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان و «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری امریکا در مکالمه تلفنی با یکدیگر را تحریف کرده اند و اقدام ترامپ مبني بر  بالا بردن صدای خود و فریاد بر سر بن سلمان صحت ندارد.

در همین راستا «فهد ناظر»، سخنگوی سفارت عربستان در امریکا با انتشار توئیتی گفت: «گزارش های رسانه ای که این هفته در خصوص تماس میان دو طرف منتشر شده  ادعاهایی نادرست است و احترام متقابل عربستان و امریکا در روابط خود و محمد بن سلمان و ترامپ به یکدیگر را منعکس نمی کند.»

پیش از این خبرگزاری رویترز در پایان ماه آوریل تاکید کرده بود که از برخی منابع شنیده است ترامپ طی مکالمه تلفنی خود با بن سلمان در میانه جنگ اخیر در بازار نفت به علت کاهش قیمت آن، عربستان را در صورت عدم توقف پر کردن بازار از نفت به توقف حمایت نظامی امریکا تهدید کرده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از 4 منبع گفت که ترامپ در گفت وگوی تلفنی خود با بن سلمان در 2 آوریل، اعلام کرد اگر سازمان اوپک اقدام به کاهش تولید نکند او نمی تواند مانع از تصویب قانون خروج نیروهای امریکایی از عربستان شود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا