خبر اولسیاسی

الکاظمی در دیدار از مقر وزارت دفاع بر ممانعت از بکاگیری سلاح خارج از نیروهای دولتی تاکید کرد+تصاویر

«مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق از مقر وزارت دفاع بازدید و با «جمعه عناد»، وزیر دفاع و دیگر فرماندهان و افسران ارشد دیدار کرد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق از مقر وزارت دفاع بازدید و با «جمعه عناد»، وزیر دفاع و دیگر فرماندهان و افسران ارشد دیدار کرد.

در بیانیه دفتر نخست‌وزیری آمده است، الکاظمی صبح امروز در بازدید از مقر وزارت دفاع مورد استقبال وزیر، فرماندهان و افسران بلندپایه این وزارتخانه قرار گرفت.

نخست وزیر عراق در ادامه نشستی را با حضور سرتیپ ستاد جمعه عناد، وزیر دفاع و فرماندهان تشکیلات مختلف و افسران بلندپایه برگزار کرد.

الکاظمی در این دیدار بر پایبندی نهاد نظامی به مسئولیت‌های ملی و حرفه‌ای خود، لزوم حفظ اقتدار و احترام و نیز دفاع از حاکمیت عراق، امنیت و ثباتش تاکید کرد و افزود نهاد نظامی باید متعلق به همه مردم عراق باشد و نسبت به عمل به مسئولیت خود در حفاظت از مردم عراق، نظام دموکراتیک و دوری از سیاسی‌کاری و منافع گروهی متعهد باشد.

نخست وزیر عراق در پایان بر تداوم مبارزه با داعش و مقابله با هر گونه تجاوز تروریستی و نیز ممانعت از بکارگیری سلاح خارج از نیروهای دولتی تاکید کرد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا