سرخط خبرها

«فالح الفیاض» علیه شبکه MBC به اتهام اهانت به «ابو مهدی المهندس» اقامه دعوی کرد

رئیس سازمان الحشد الشعبی علیه شبکه MBC به اتهام اهانت به نایب رئیس الحشد الشعبی و تروریست خطاب کردن او اقامه دعوی کرد.

میدل ایست نیوز: «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی امروز جمعه علیه شبکه MBC به اتهام اهانت به «ابو مهدی المهندس»، نایب رئیس الحشد الشعبی که در ابتدای سال میلادی توسط امریکا ترور شد، اقامه دعوی کرد.

در بیانیه دفتر الفیاض آمده است: «رئیس سازمان الحشد الشعبی، علیه شبکه MBC به اتهام اهانت به فرمانده پیروزی و شهید عراق ابو مهدی المهندس اقامه دعوی کرد.»

الفیاض اتهام زنی این شبکه به المهندس را بی اساس و به دور ازحقیقت خواند و آن را تلاشی برای بد نشان دادن تاریخ زندگی این قهرمان که کل زندگی خود را در جهاد و مبارزه با تروریسم و آزادسازی عراق گذرانده است، دانست.

رئیس الحشد الشعبی گفت: « این اخبار و گزارش ها تاکید می کند که تبلیغات مغرضانه رسانه های مسموم که قصد اهانت به فرماندهان پیروزی و قهرمانان فتوای جهاد مقدس مرجعیت را دارند، ادامه دارد.»

الفیاض از دستگاه های ناظر مرتبط و سازمان رسانه و ارتباطات عراق خواست با این گونه رسانه های گمراه کننده مردم و اهانت کننده به فرماندهان پیروزی که جان خود را فدای عراق کردند، مقابله کنند.

پیش از این کمیسیون ارتباطات و رسانه پارلمان عراق نیز، اهانت شبکه سعودی «MBC» به شهید «ابو مهدی المهندس»، نایب رئیس الحشد الشعبی را محکوم کرد و خواستار عذرخواهی این شبکه شد.

پیشتر شبکه MBC با اهانت به ابو مهدی المهندس وی را تروریست خطاب کرد.

 

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا