اقتصادیخبر اول

پروازها از مبدا و به مقصد عراق فعلا از سر گرفته نمی شود

سازمان هواپیمایی عراق با صدور بیانیه ای موافقت رسمی این سازمان با درخواست شرکت های هواپیمایی برای از سرگیری پروازهای هوایی از و به عراق را تکذیب کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان هواپیمایی عراق امروز شنبه اعلام کرد هیچ موافقتی با از سرگیری پروازهای هوایی از و به عراق صورت نگرفته است.

سازمان هواپیمایی عراق با صدور بیانیه ای برای توضیح به افکار عمومی و شهروندان خارج از کشور اعلام کرد که تلاش خود را با همکاری دستگاه های مرتبط برای بازگشت هر چه سریعتر این شهروندان به کشور می کند.

سازمان هواپیمایی عراق اما موافقت رسمی این سازمان با درخواست شرکت های هواپیمایی برای از سرگیری پروازهای هوایی از و به عراق را تکذیب کرد.

این سازمان ضمن تکذیب آنچه در سایت های ارتباط جمعی منتشر شده است، بر پایبندی خود به تصمیم ها و توصیه های کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی عراق تاکید کرد.

در بیانیه این سازمان آمده است که این سازمان در مذاکرات رسمی خود بر شفافیت و وضوح تکیه دارد و همکاری و ارتباط خود با مقامات و سازمان های بین المللی هواپیمایی را نیز بر همین اساس انجام می دهد.

پیشتر برخی وسایل ارتباط جمعی خبری مبنی بر موافقت سازمان هواپیمایی عراق برای از سرگیری پروازهای هوایی از و به عراق و بازگشت شهروندان خارج از کشور از طریق سایر شرکت های هواپیمایی، منتشر کردند.

گفتنی است وزارت امور خارجه عراق در روزهای گذشته و بعد از انتشار ویروس کرونا، پروازهای ویژه ای را برای بازگشت شهروندان عراقی خارج از کشور به برخی از کشورها اعزام کرده است.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا