اجتماعیاقتصادیسرخط خبرها

ممنوعیت یک هفته‌ای تردد در ابوظبی/شرکت هواپیمایی امارات شماری از کارمندان خود را اخراج کرد

کمیته مدیریت بحران‌ها و حوادث ناشی از ویروس کرونا در ابوظبی از ممنوعیت تردد از و به ابوظبی از روز دوشنبه به مدت یک هفته خبر داد.

میدل ایست نیوز: کمیته مدیریت بحران‌ها و حوادث ناشی از ویروس کرونا در ابوظبی از ممنوعیت تردد از و به ابوظبی از روز دوشنبه به مدت یک هفته خبر داد.

این ممنوعیت تردد شامل همه ساکنان ابوظبی به استثنای کارمندان بخش‌های حساس، مبتلایان به بیماری‌های مزمن برای مراجعه به بیمارستان و نقل و انتقال کالاهای ضروری می شود.

از سوی دیگر، شرکت هواپیمایی امارات از اخراج شماری از کارمندانش به دلیل پیامدهای ویروس کرونا و تاثیر آن بر بخش هواپیمایی جهان خبر داد و متعهد شد با این افراد به شیوه‌ای عادلانه رفتار خواهد شد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: با وجود بازگشت تدریجی انجام پروازها در این لحظات دشوار و در چارچوب پایبندی کامل به اقدامات پیشگیرانه، باید به این واقعیت اشاره کنیم که کروناویروس تبعات منفی ژرفی بر بسیاری از حوزه‌های اقتصادی در سراسر جهان داشته است.

وی در پایان اظهار داشت: علیرغم انجام همه کارهای ممکن برای حفظ همه تیم کاری این شرکت و بعد از بازبینی همه سناریوهای احتمالی، ناچار به اتخاذ تصمیم بسیار دشواری برای پایان دادن به فعالیت گروهی از تیم کاری‌مان شدیم.

‏هواپیمایی امارات بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه است به نقل از سایت فلایت رادار۲۴ این شرکت نزدیک به ۳۰۰ هواپیمای فعال و تعداد زیادی نیز در دست سفارش دارد. طبق آخرین برآورد بیش از ۱۸ هزار خدمه پرواز ‏را به خدمت گرفته است و تا پیش از ظهور ویروس کرونا بیش از ۳٫۴۰۰ پرواز به 140 شهر واقع در 81 کشور جهان، انجام می داد.

تا به امروز 34 هزار و 557 نفر در امارات به ویروس کرونا مبتلا شده و 264 نفر جان خود را در نتیجه ابتلا به این ویروس از دست داده اند.

منبع
روسیا الیومالبیان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا