سرخط خبرها

عربستان و بحرین حمله تروریستی داعش در استان دیالی عراق را محکوم کردند

وزارت خارجه عربستان و بحرین ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شهر خانقین استان دیالی از عراق برای مقابله تروریسم اعلام حمایت کردند.

میدل ایست نیوز: وزارت خارجه عربستان و بحرین ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شهر خانقین استان دیالی از عراق برای مقابله تروریسم اعلام حمایت کردند.

وزارت خارجه عربستان با انتشار توئیتی در حساب خود نوشت: «حمله تروریستی در استان دیالی در شمال عراق را که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی غیرنظامی شد، به شدت محکوم می کنیم.»

وزارت خارجه عربستان ضمن همبستگی با عراق و ایستادن در کنار کشور برادر عراق در برابر همه مظاهر خشونت و تروریسم و افراط گرایی اعلام حمایت کرد.

وزارت خارجه بحرین نیز ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی بر همبستگی خود با عراق در جنگ با تروریسم تاکید کرد.

وزارت خارجه بحرین به خانواده های قربانیان و دولت عراق جان باختن غیرنظامیان در این حادثه تروریستی را تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی سلامتی کرد.

بحرین بر موضع قاطع خود در خصوص غیرقابل قبول بودن هر نوعی از خشونت، افراط گرایی و تروریسم با هر انگیزه و بهانه ای تاکید کرد و خواستار یکپارچه شدن تلاش ها برای از بین بردن تروریسم و قطع منابع مالی آن ها شد.

پیشتر روز گذشته شبکه خبری «السومریة نیوز» به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرده بود عناصر گروه تروریستی داعش به روستایی در «خانقین» دیالی حمله کردند.

به گفته این منبع امنیتی اعضای گروه تروریستی داعش به روستای «میخاس» در شهر خانقین استان دیالی حمله کردند و با اهالی این روستا و نیروهای امنیتی درگیر شدند که این درگیری منجر به 6 شهید و 6 مجروح شد.

منبع
الفرات نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا