خبر اولسیاسی

حمایت عراق از تلاش ها برای حفظ برجام

نماینده عراق در آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد که عراق از قطع نامه شورای امنیت درباره توافق نامه هسته ای ایران حمایت می کند.

میدل ایست نیوز: «بکر فتاح حسین»، نماینده عراق در آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد که عراق از قطع نامه شورای امنیت درباره توافق نامه هسته ای ایران حمایت می کند.

او با صدور بیانیه ای رسمی تأکید کرد که عراق در جلسه آتی شورای حکام از ادامه اقدامات براساس قطع نامه شماره 2231 شورای امنیت درباره برجام حمایت می کند.

وی افزود که عراق حامی بازگشت به میز مذاکره عادلانه همه طرف ها برای تضمین امنیت و صلح در خاورمیانه و کاهش تنش های ناشی از خروج امریکا از معاهده برجام است.

وی تأکید کرد که عراق از تلاش های همه طرف های درگیر برای مذاکراتی که به توافق نامه ای مورد رضایت همه گروه ها انجامید حمایت می کند چون مذاکرات را بهترین و تنها راه حل می داند و بحران و ادامه تنش را به ضرر همه کشورهای منطقه می داند.

نماینده عراق در آژانس انرژی اتمی گفت که عراق از همه کشورهای ذی ربط می خواهد که از همه تلاش ها برای ادامه توافق نامه استفاده کنند زیرا این توافق نامه نقش مهمی در تقویت صلح و امنیت در منطقه دارد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا