سرخط خبرها

نیروهای امنیتی لبنان 3 عضو گروه تروریستی داعش را دستگیر کردند

مقامات لبنان اعلام کردند 3 شهروند لبنانی عضو گروه تروریستی داعش را که قصد کشتن نظامیان لبنانی و سپس سفر به سوریه و مصر برای پیوستن به این گروه را داشتند، دستگیر کردند.

میدل ایست نیوز: مقامات لبنان امروز پنجشنبه اعلام کردند 3 شهروند لبنانی عضو گروه تروریستی داعش را که قصد کشتن نظامیان لبنانی و سپس سفر به سوریه و مصر برای پیوستن به این گروه را داشتند، دستگیر کردند.

اداره کل امنیت عمومی لبنان در بیانیه ای گفت: «در چارچوب پیگیری تحرکات هسته های خفته تروریستی و تحت پیگرد قرار دادن عناصر آن نیروهای امنیتی لبنان با دستور دادستانی 3 تن از شهروندان لبنانی متولد سال های 1996، 1997 و 2000 را به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش دستگیر کردند.»

این افراد با گروه تروریستی داعش بیعت کرده بودند و از طریق شبکه های ارتباط جمعی از آن ها حمایت می کردند و قصد داشتند برای ملحق شدن به این گروه تروریستی به سوریه و مصر سفر کنند.

بنا به گزارش بیانیه اداره کل امنیت عمومی لبنان این 3 نفر آموزش های نظامی و تیراندازی با سلاح جنگی را دیده بودند و آماده انجام عملیات های تروریستی و کشتن نظامیان لبنانی بودند.

اداره کل امنیت عمومی لبنان اعلام کرد این افراد پس از بازجویی به دستگاه قضایی تحویل داده شدند و هم اکنون نیروهای امنیتی برای دستگیری افرادی که در این اقدامات دست دارند تلاش می کند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا