اقتصادیخبر اول

اختصاصي/وزیر حمل و نقل عراق در بیمارستانی در ترکیه بستری است

منابع آگاه اعلام کردند «ناصر بندر»، وزیر حمل و نقل عراق که پیشتر به همراه خانواده خود به ویروس کرونا مبتلا شده بود در حال حاضر در بیمارستانی در ترکیه بستری است.

میدل ایست نیوز/اختصاصی: منابع آگاه در گفت وگوي اختصاصی با «میدل ایست نیوز» اعلام کردند «ناصر بندر»، وزیر حمل و نقل عراق که پیشتر به همراه خانواده خود به ویروس کرونا مبتلا شده بود به ترکیه سفر کرده و در حال حاضر در بیمارستانی در این کشور بستری است.

بندر که اولین وزیر مبتلا به ویروس کرونا در کابینه دولت مصطفی الکاظمی است، برای درمان بیماری خود به همراه همسرش در ترکیه به سر می برد.

پیش از این منابع عراقی، در چهارشنبه 17 ژوئن گزارش دادند که ناصر بندر وزیر حمل و نقل عراق به همراه اعضای خانواده‌اش به کرونا مبتلا شده است.

پایگاه خبری «بغداد الیوم» به نقل از یک منبع پزشکی گزارش داد بود: «آزمایشگاه ها در بغداد ابتلای ناصر بندر وزیر حمل و نقل عراق و خانواده‌اش به ویروس کرونا را ثبت کرده‌اند».

بر اساس گزارش وزارت بهداشت عراق تاکنون 30 هزار و 868 نفر در عراق مبتلا به ویروس کرونا شده اند که از این تعداد هزار و 100 نفر جان خود را از دست داده و 13 هزار و 935 نفر هم بهبود یافتند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا