سرخط خبرها

اقدام تروریستی داعش باعث کشته و زخمی شدن 10 نیروی نظامی سوریه شد

منابع محلی سوریه از کشته و زخمی شدن 10 تن از نیروهای حکومتی سوریه در یک انفجار در استان رقه، در شمال شرقی سوریه، خبر دادند.

میدل ایست نیوز: منابع محلی سوریه از کشته و زخمی شدن 10 تن از نیروهای حکومتی سوریه در یک انفجار در استان رقه، در شمال شرقی سوریه، خبر دادند.

شبکه محلی «خابور» تأکید کرد که یک بمب کنار جاده ای در مسیر کاروانی حامل نیروهای حکومتی سوریه و گروه های مسلح تابع آن در نزدیکی مزرعه الرشید در شمال غرب رقه منفجر شده که در نتیجه 10 تن از نیروها جان باخته یا زخمی شده اند.

همزمان گروه تروریستی داعش در بنگاه خبرپراکنی رسمی خود مسئولیت این عملیات را بر عهده گرفت.

دو روز پیش از این نیز این گروه تروریستی اعلام کرده بود که در انفجاری مشابه در منطقه السخنه در حومه حمص تعدادی را کشته است.

داعش با عملیات پی در پی در استان های حمس و رقه و دیرالزور و حسکه در میان نیروهای حکومتی سوریه تلفات به جای می گذارد.

از سوی دیگر یک مقام در «نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) از قتل یک تروریست داعشی در حین فرار از زندان حسکه در شمال شرق سوریه خبر داد.

این مقام تأکید کرد که این تروریست کوشیده بود که از پشت بام زندان فرار کند و پس از چند هشدار ایست به سمت وی تیراندازی شد.

زندان الصناعه که در کنترل نیروهای قسد است شامل 5 هزار زندانی داعشی است با 50 تابعیت گوناگون است که اکثر آنها چهره های مهمی در گروه تروریستی داعش بوده اند.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا