سرخط خبرهاسیاسی

ارتش سوریه بزرگترین انبار مهمات «جبهة النصرة» در حومه ادلب را ویران کرد

نیروی هوایی ارتش سوریه بزرگترین انبار مهمات و اسلحه متعلق به جبهة النصره در حومه ادلب را طی حملاتی هوایی به صورت کامل ویران کرد.

میدل ایست نیوز: نیروی هوایی ارتش سوریه یکی از بزرگترین انبارهای مهمات گروه تروریستی «جبهة النصره» در ادلب را هدف حملات هوایی خود قرار داد.

ویران کردن بزرگترین انبار مهمات جبهة النصره باعث شد انفجارهای مکرری رخ دهد و صدای انفجار در مناطق شمال غربی سوریه تا شهر حلب شنیده شود.

خبرنگار خبرگزاری «اسپوتنیک» در حومه ادلب توضیح داد جنگنده های ارتش سوریه در حملاتی هوایی یکی از بزرگترین انبارهای مهمات و سلاح جبهة النصرة یا همان «تحریر الشام» را در شهر بنش در حومه شمال شرقی هدف قرار دادند و انبار مهمات را به صورت کامل ویران کردند.

گزارشگر اسپوتینک به نقل از یک منبع میدانی گفت: «عملیات هوایی ارتش سوریه پس از آن انجام شد که هواپیماهای شناسایی یکی از مواضع این گروه تروریستی را رصد کرده و مشخص شد که به عنوان انبار مهمات و اسلحه به کار می رود علاوه بر اینکه دستگاه هایی در کنار این انبار مشاهده شد که به کار بارگیری و تخلیه مشغول بودند.»

منبع مذکور اشاره کرد پس از رصد این انبار سلاح و مهمات، جنگنده های سوری به سرعت وارد عمل شده و از طریق سلسله حملاتی انبار مذکور را به صورت کامل ویران کردند.

وی افزوذ پس از ویران کردن انبار صدای انفجارهای مکرری در برخی مناطق حومه ادلب شنیده شد که ناشی از انفجار مهمات و سلاح درون انبار بود.

بر اساس آمارهای اولیه در این حملات 20 نفر از افرادی که در نزدیکی انبار مذکور بودند کشته و زخمی شدند.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا