خبر اولسرخط خبرها

متهم شدن یک شرکت مخابراتی عراقی به دست داشتن در ترور شهید «سلیمانی» و «المهندس»

یک منبع آگاه در کمیته تحقیقات در خصوص ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس از دست داشتن یک شرکت مخابراتی عراقی در ترور این دو فرمانده خبر داد.

میدل ایست نیوز: یک منبع آگاه فاش کرد کمیته تحقیقات در خصوص ترور «سردار سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و «ابومهدی المهندس»، نائب رئیس الحشد الشعبی، اتهام هایی مبنی بر دست داشتن یکی از شرکت های مخابراتی در عملیات ترور این دو فرمانده دریافت کرده است.

این منبع در گفت وگویی با خبرگزاری «شفق نیوز» گفت: «کمیته تحقیقات اسناد و مدارکی را از برخی فرماندهان در الحشد الشعبی دریافت کرده است که نشان می دهد یکی از شرکت های تلفن همراه در ترور سلیمانی و المنهدس دست داشته و اطلاعات تلفن همراه یکی از همراهان ابو مهدی المهندس را در اختیار پایگاه امریکایی ویکتوریا در فرودگاه بین المللی بغداد قرار داده است.»

این منبع اشاره کرد نیروهای امریکایی از طریق اطلاعات کافی که به دست آورده بودند مکان دیدار و حضور المهندس و سلیمانی را پیدا کرده و این موضوع به ترور این دو فرمانده کمک کرده است.

امریکا در ابتدای ماه ژانویه خودرو حامل سلیمانی، المهندس و همراهان آن ها را در حملاتی موشکی هدف قرار داد و آن ها را به شهادت رساند.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا