خبر اولسرخط خبرها

هشدار اونروا درباره اثرات انفجار بیروت بر زندگی پناهجویان فلسطینی در لبنان

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (اونروا) هشدار داد که انفجار در بندر بیروت بر زندگی پناهجویان فلسطینی در لبنان تاثیر خواهد گذاشت.

میدل ایست نیوز: آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک «اونروا» طی بیانیه‌ای نسبت به تبعات انفجار در بندر بیروت ابراز نگرانی کرده و هشدار داد که این حادثه پناهجویان فلسطینی در لبنان را دچار یأس و ناامیدی بیشتر خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: پناهجویان فلسطینی در لبنان آسیب‌پذیرترین بخش جامعه در این کشور را تشکیل می‌دهند. بسیاری از این افراد به کمک‌های مالی اونروا نیاز دارند.

اونروا در بیانیه خود با اشاره به اینکه شمار زیادی از مردم لبنان از جمله پناهجویان فلسطینی در پی انفجار در بندر بیروت به کمک‌های بشردوستانه احتیاج دارند، تاکید کرد: در جریان فعالیت‌های یاری‌رسانی باید این پناهجویان نیز در نظر گرفته شوند.

گفتنی است روز سه‌شنبه چهارم اوت انفجار مهیبی در بندر بیروت در لبنان رخ داد که منجر به مرگ 158 و زخمی شدن حدود 5 هزار نفر شد.

در این حادثه به ساختمان‌های اطراف این بندر از جمله نهادهای دیپلماتیک، خانه سعد الحریری، نخست‌وزیر سابق این کشور، مقر نخست‌وزیری لبنان و مسجد محمدالامین خسارات سنگینی وارد شد.

منبع
آناتولی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا