سرخط خبرهاعکس

«مصطفی الکاظمی» در دیدار با خانواده بانوی شهید بصره: دوران جنایتکاران کوتاه است + تصاویر

نخست وزیر عراق با حضور در منزل «ریهام یعقوب»، پزشک اهل بصره و از فعالان مدنی که چند روز پیش ترور شد، به خانواده وی تسلیت گفت.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، با حضور در منزل «ریهام یعقوب»، پزشک اهل بصره و از فعالان مدنی که چند روز پیش ترور شد، به خانواده وی تسلیت گفت.

الکاظمی که شب گذشته پس از بازگشت از امریکا مستقیما به بصره رفت در ساعات پایانی روز شنبه (22 اوت) در منزل ریهام یعقوب حاضر شد و ضمن تسلیت به خانواده وی تأکید کرد که دوران جنایتکاران کوتاه خواهد بود.

وی گفت: «به خون این شهید قسم که جنایتکاران از مجازات در امان نخواهند بود و خون این شهید و شهید هشام الهاشمی و شهید تحسین اسامه هدر نخواهد رفت».

وی تأکید کرد: «نوشته های این شهید در دل جنایتکاران بزدل وحشت انداخته بود و اقدامات خیریه و اجتماعی وی آنان را به لرزه انداخته بود و برای همین ننگ را ترجیح دادند، چه رذالتی از این بیشتر، اما تیر آنان به سنگ خورد و ریهام یعقوب که در اوج جوانی به شهادت رسید به نماد بصره تبدیل شد».

نخست وزیر عراق که با وزرای دفاع و کشور و رئیس سازمان الحشد الشعبی و مشاور امنیت ملی و چند مقام امنیتی دیگر به بصره سفر کرده در جلسه فوق العاده ستاد عملیات بصره تأکید کرد که عملکرد این ستاد متناسب با حجم خطر نبوده و از آنان خواست که با جدیت موضوع را در زمانی کوتاه پیگیری کنند.

منبع
دفتر نخست وزیر عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا