سرخط خبرها

نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در لبنان برگزار نمی شود

برخی منابع اعلام کردند که لبنان از طریق سفارت فلسطین در بیروت به گروه های فلسطینی ابلاغ کرده که امکان میزبانی نشست دبیران کل گروه های فلسطینی را ندارد.

میدل ایست نیوز: برخی منابع فلسطینی، لغو نشست دبیران کل گروه های فلسطینی که قرار بود پنجشنبه با حضور حماس و جهاد اسلامی در بیروت برگزار شود را فاش کردند.

یک منبع در جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: «مسئولان ذیربط لبنانی از طریق سفارت فلسطین در بیروت به گروه های فلسطینی ابلاغ کردند که امکان میزبانی نشست دبیران کل گروه های فلسطینی را که قرار بود پنجشنبه و همزمان در رام الله از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود را ندارند.»

منابع دیگری هم اشاره کردند که سفارت به رهبران این گروه های فلسطینی اعلام کرد که این نشست به دلایلی خاصی لغو شده است.

آنها اشاره کردند که امشب و فردا تماس هایی برای پیدا کردن راه حلی جایگزین برای موفقیت در برگزاری نشست مذکور انجام خواهد شد.

قرار بود «اسماعیل هنیة»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز چهارشنبه به بیروت بیاید تا با حضور «زیاد النخالة»، دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و نمایندگانی از سایر گروه های فلسطینی که به صورت دائم در لبنان به سر می برند، جلسه ای را برای هماهنگ کردن موضع داخلی این گروه ها در مقابله با معامله قرن امریکا و خطرات عادی سازی روابط با اسرائیل تشکیل دهند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا