سرخط خبرهاسیاسی

رزمایش آب‌خاکی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران

تکاوران و تفنگداران دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات مشترک و پیچیده آب‌خاکی را در سواحل مکران به صورت دوسویه اجرا کردند.

میدل ایست نیوز: تکاوران و تفنگداران دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جریان رزمایش مشترک ذوالفقار 99، عملیات مشترک و پیچیده آب‌خاکی را در سواحل مکران به صورت دوسویه اجرا کردند.

در این عملیات هجومی و آفندی که به منظور تصرف ساحل مورد نظر طراحی و اجرا شد، تجهیزات شناوری و پروازی نیروی دریایی و نفربرهای دوزیست نیروی زمینی با پشتیبانی جنگنده بمب افکن‌های نیروی هوایی با موفقیت مورد استفاده قرار گرفتند.

در این عملیات پس از انجام بمباران هوایی توسط جنگنده بمب افکن‌های نیروی هوایی و بمباران ساحلی توسط ناوشکن‌ها و شناورهای موشک‌انداز و راکت انداز در حجم وسیع و انهدام اهداف و نیروهای متخاصم از هوا، سطح و زیرسطح توسط نیروهای عملیات ویژه، عمده قوا و تجهیزات نیز با حمایت یگان‌های رزمی توسط ناوهای نیروبر به ساحل مورد نظر منتقل و عملیات هجومی و آفندی آب خاکی با موفقیت انجام شد.

رزمایش مشترک ذوالفقار 99 ارتش ایران تحت فرماندهی قرارگاه ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نظارت فرمانده و ناظران قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) اجرا می شود.

منبع
خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا