سرخط خبرهاسیاسی

واکنش صفحه منسوب به مقتدی صدر به انفجار اخیر یک مرکز آموزشی در نجف اشرف

بازتاب دهنده مواضع رهبر جریان صدر با انتشار مطلبی به برخی از اظهارات در خصوص انفجار اخیر در یک موسسه امریکایی آموزش زبان انگلیسی در نجف واکنش نشان داد.

میدل ایست نیوز: «صالح محمد العراقی»، بازتاب دهنده مواضع «مقتدی صدر»، رهبر جریان صدر با انتشار مطلبی به برخی از اظهارات در خصوص انفجار اخیر در یک موسسه امریکایی آموزش زبان انگلیسی در نجف واکنش نشان داد.

چند روز گذشته انفجاری در یک موسسه امریکایی آموزش زبان انگلیسی رخ داد که برخی واکنش ها را در پی داشت. برخی ابراز عقیده می کردند که برخی گروه ها می خواهند با بمب گذاری مانع از آموزش زبان انگلیسی جوانان اهل نجف شوند.

صالح محمد العراقی در واکنش به اظهارات اخیر پس از حادثه انفجار در مطلبی نوشت: «اینکه شخصی زبان خارجه ای را یاد بگیرد برای اینکه از مکر و فریبشان در امان باشد خوب است اما زیباتر از آن این است که آن زبان را در اختیار منافع وطن خود و نه دیگران به کار گیرد.»

وی در ادامه افزود: «ما نمی خواهیم جوانان ما تسلیم وسوسه ها، پول، شهوت و افکار غربی که در جامعه ما و با عرف ما نامانوس است، شوند، چه خوب است اگر دانش های غربی یاد گرفته می شود در راه عشق به وطن و برای ارتقای جایگاه عراق از لحاظ علمی، فرهنگی، دینی، اخلاقی و پزشکی بدون هیچ تبعیت و پیروی از دیگران استفاده شود.»

وی در پایان بیان کرد: «ما عادت نکرده ایم از ضربات افراد وقیح در داخل و خارج از کشور بترسیم، عشق به وطن شجاعت و ثابت قدمی ما را بیشتر می کند. ضربات غرب و شرق و هیچ طرف دیگری هر اندازه که سهمگین باشد هم ما را نمی هراساند.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا