اجتماعیسرخط خبرها

انجام بیش از صد هزار زیارت نیابتی اربعین در آستان مقدس عباسی

مسئول واحد فناوری اطلاعات و شبکه های وابسته به بخش رسانه عتبه عباسی از انجام بیش از صد هزار زیارت نیابتی اربعین خبر داد.

میدل ایست نیوز: واحد فناوری اطلاعات و شبکه های وابسته به بخش رسانه عتبه عباسی اعلام کرد که در بخش زیارت نیابتی شبکه جهانی الکفیل، بیش از صد هزار زیارت نیابتی اربعین انجام شده است.

«حیدر طالب عبدالامیر»، مسئول واحد فناوری اطلاعات و شبکه ‌های وابسته به بخش رسانه عتبه عباسی با اعلام این خبر گفت که این زائران از کشورهای مختلف جهان بوده و در بخش های عربی، انگلیسی، فارسی، ترکی، اردو، فرانسوی، سواحلی و آلمانی ثبت نام کرده اند.

مسئول این بخش از شبکه الکفیل گفت: «با توجه به شرایط استثنایی جهان و عراق در خصوص انتشار ویروس کرونا و پیامدهای این ویروس و عدم توانایی شمار زیادی از زائران حسینی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در عراق و زیارت مرقد مطهر حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، بخش زیارت نیابتی شبکه جهانی الکفیل، زیارت نیابتی از زائران حسینی از سراسر جهان را ثبت نام کرد.»

وی توضیح داد که زیارت نیابتی از این تعداد زائران حسینی توسط خدام عتبه عباسی و در مرقد مطهر حضرت امام حسین و حضرت عباس (علیهما السلام) انجام شد.

عبدالامیر در ادامه اشاره کرد که زائرانی که زیارت نیابتی آنها انجام شد از کشورهای عراق، ایران، لبنان، پاکستان، روسیه، امریکا، بریتانیا، هند، عربستان، سوئد، کانادا، کویت، مالزی، استرالیا، الجزائر، بحرین، مصر، آلمان، ایسلند، اتریش، یونان، هلند، تونس، دانمارک، نروژ، قطر، بلژیک، مراکش، افغانستان، عمان، اکوادر، برزیل، آرژانتین، سوئیس، نیجریه، غنا، یمن، اندونزی، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، ترکیه، آذربایجان، قبرس، فنلاند، چین، ایرلند، هنگ کنگ، ژاپن، امارات و سودان بودند.

وی همچنین خبر داد که آمادگی ها برای انجام زیارت نیابتی در سالروز وفات حضرت محمد (ص) از طریق همین بخش در شبکه جهانی الکفیل در حال انجام است.

منبع
الکفیل

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا