اقتصادیسرخط خبرها

کویت توقف پروژه بندر مبارک را تکذیب کرد؛ علت: ترجمه اشتباه گفت وگو از زبان انگلیسی

سازمان بنادر کویت با صدور بیانیه ای ضمن تکذیب توقف پروژه بندر مبارک، علت اخبار منتشر شده در برخی سایت ها را ترجمه اشتباه از زبان انگلیسی عنوان کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان بنادر کویت امروز سه شنبه اخباری را که درباره توقف پروژه عظیم بندر مبارک منتشر شد، تکذیب کرد و آن را ناشی از ترجمه نادرست گفت وگوی «یوسف العبدالله الصباح»، مدیر این سازمان از زبان انگلیسی و تغییر معنا دانست.

سازمان بنادر کویت در بیانیه ای توضیح داد که گفت وگوی کامل مدیر این سازمان در یکی از نشست هایش که اخیرا در یکی از کنفرانس ها به صورت ویدئو کنفرانس و به زبان انگلیسی برگزار شده بود، به صورت نادرستی منتقل شد.

این سازمان با تاکید بر اینکه نسخه ای از این گفت وگوی کامل را در اختیار دارد، تعلیق پروژه عظیم بندر مبارک را تکذیب کرد.

سازمان بنادر کویت در بیانیه اش به نقل از الصباح اظهار داشت که کار در این پروژه فقط از جنبه های ساختمانی به حالت تعلیق درآمده است و خاطرنشان کرد که مدیر سازمان بنادر، پروژه های آینده این شرکت را که تحت برنامه چشم انداز 2035 قرار دارند بررسی کرد و پروژه بندر مبارک را ذکر نکرد زیرا این پروژه به شرکت بنادر کویت وابسته نیست.

این سازمان توضیح داد که ترجمه گفت وگو از زبان انگلیسی به روش نادرستی انجام شد كه باعث تغییر معنی و اشتباه شد و اعلام کرد تصویری كه متعلق به بندر مبارک منتشر شده در واقع مربوط به بندر خلیفه واقع در امارت ابوظبی در امارات متحده عربی است.
پیش از این سایت «زمانه» به نقل از «یوسف العبدالله الصباح»، مدیر کل سازمان بنادر کویت اعلام کرده بود که کویت، پروژه عظیم بندر مبارک در جزیره بوبیان را متوقف کرده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا