سرخط خبرها

چند کشته و مجروح در حملات ترکیه به برخی مناطق در شمال شرق سوریه

خبرگزاری ها و رسانه های سوریه از کشته و مجروح شدن چند غیرنظامی و تعدادی از نیروهای قسد در حملات راکتی ترکیه به الحسکة خبر دادند.

میدل ایست نیوز: خبرگزاری ها و رسانه های سوریه اعلام کردند که شماری از غیرنظامیان در حملات راکتی پهپادهای ترکیه ای به منطقه ای در شهر المالکیه در حومه الحسکة سوریه کشته و مجروح شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از برخی منابع محلی اعلام کرد که پهپادهای ترکیه، منطقه واقع در میان مزرعه مسلم و دیر دجله در اطراف شهر المالکیه در حومه شمال شرقی الحسکة را هدف حملات خود قرار دادند.

از طرفی دیگر خبرگزاری «هاوار» نزدیک به نیروهای دموکرات سوریه (قسد) گفت که پهپاد ترکیه، حومه منطقه دیریک را بمباران کرد و برخی در این بمباران مجروح شدند.

برخی منابع خبری در منطقه اشاره کردند که پهپاد ترکیه برخی از مواضع قسد در نزدیک دو روستای مذکور را بمباران کرد و برخی منابع دیگر از هدف قرار دادن یک خودرو در نزدیکی شهر المالکیه خبر دادند.

پیش از این نیز خبرگزاری رسمی سوریه از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن تعدادی از نیروهای قسد در دو عملیات جداگانه در حومه جنوبی الحسکة خبر داده بود.

به گفته سانا یکی از نیروهای قسد در شهر مرکده در حومه جنوبی الحسکة توسط افراد ناشناس کشته شد و همزمان با این حادثه، انفجار یک بمب در مسیر خودرو این شبه نظامیان در نزدیکی روستای الدشیشه تعدادی مجروح برجای گذاشت.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا