سرخط خبرهاسیاسی

رایزنی الاعرجی و پلاسخارت درباره همکاری مشترک در زمینه حقوق بشر

مشاور امنیت ملی عراق با نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق درباره تقویت همکاری رو به رشد میان بغداد و سازمان ملل در زمینه‌های حقوق بشر رایزنی کرد.

میدل ایست نیوز: «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی عراق با «جنین هنیس پلاسخارت»، نماینده ویژه سازمان ملل در امور عراق درباره تقویت همکاری رو به رشد میان بغداد و سازمان ملل در زمینه‌های حقوق بشر رایزنی کرد.

به گزارش دفتر رسانه‌ای مشاور امنیت ملی عراق، در این دیدار درباره تقویت همکاری رو به رشد عراق و سازمان ملل در زمینه‌های حقوق بشر و دیگر پرونده‌ها و مسائلی که می تواند منجر به تقویت آرامش اجتماعی و همزیستی بردارانه میان طیف‌های مختلف عراق شود، گفت‌وگو کردند.

پلاسخارت در این دیدار اظهار داشت: در مرحله کنونی شاهد تفاوتی روشن و آشکار در تعامل با تظاهرات‌کنندگان نسبت به سال پیش بودیم و مطئمنیم که نیروهای امنیتی به تعامل انسانی و حرفه‌ای خود با معترضان ادامه می دهند.

از سوی دیگر، الاعرجی تاکید کرد که رویکردهای دولت به ریاست الکاظمی نقشه راهی در تعامل با مطالبات شهروندان و درک پیام آنان بوده است.

وی ضمن تمجید از همکاری تظاهرات‌کنندگان و تمایل‌شان به بازگشت زندگی عادی به مرکز بغداد، به نظم و انضباط عالی نیروهای امنیتی در حفاظت از امنیت و سلامت تظاهرات‌کنندگان اشاره کرد.

منبع
الفرات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا