خبر اولسیاسی

آیت الله خامنه ای: دشمنان مسئله فلسطین را با حرکت خائنانه عادی سازی روابط کمرنگ کردند

رهبر ایران در سخنانی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) موضوع عادی سازی روابط با اسرائیل را یک اقدام خائنانه خواند.

میدل ایست نیوز: آیت الله خامنه ای رهبر ایران در سخنانی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) موضوع عادی سازی روابط با اسرائیل را یک اقدام خائنانه خواند.

وی در این سخنرانی تأکید کرد که  امروز دشمن اسلام و دشمن اصلی، همین استکبار و صهیونیزم است که با اسلام با همه وجودشان مقابله و معارضه می‌کنند که آخرین نمایش این معارضه هم همین موضوعی است که هفته قبل در پاریس اتفاق افتاد که یک کاریکاتوری را یک کاریکاتوریستی یک غلطی کرده و دشنامی را به پیامبر داده؛ این فقط انحراف و فساد یک هنرمند نیست، بلکه پشت سر این حادثه دست هایی وجود دارد که دلیلش این است که در دفاع از این کار معمولی، یک رئیس جمهور و یک دولت می ایستد و از او حمایت می کند.

رهبر ایران تأکید کرد که خشم و اعتراض امت اسلامی نسبت به این حادثه نشانه زنده بودن دنیای اسلام است وهرچند برخی حکام حقارت خود را نشان دادند، اما اغلب از هویت اسلامی خود دفاع کردند.

آیت الله خامنه ای افزود که دشمنان مسئله فلسطین را با حرکت خائنانه عادی سازی روابط، کمرنگ کردند و باعث تاراج حقوق ملت فلسطین شدند؛ البته مسئله فلسطین پایان پذیر نیست، فلسطین، فلسطین خواهد شد و رژیم جعلی صهیونیستی نابود خواهد شد.

وی ادامه داد که در مورد آمریکا سیاست ما حساب شده و مشخص است و این سیاست با رفت و آمد اشخاص تغییر نمی‌کند؛ این که چه کسی رئیس جمهور بشود در سیاست ما هیچ تاثیری نمی گذارد و رفت و آمد اشخاص در آن تاثیری ندارد.

آیت الله خامنه ای درباره بحران قره باغ نیز تأکید کرد که جنگی که بین دو همسایه ما برقرار است حادثه تلخی است و بایستی هر چه زودتر تمام بشود و سرزمین‌های آذربایجان همه باید آزاد شود و امنیت ارامنه باید محفوظ باشد.

او افزود که به مرزهای بین المللی نباید تجاوز شود و تروریستها هم به مرزهای ما نزدیک نشود. اگر اینها نزدیک شوند قطعا برخورد خواهد شد.

منبع
تسنیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا