سرخط خبرهاسیاسی

تاکید «الحلبوسی» بر لزوم ادامه تلاش‌های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با داعش

رئیس پارلمان عراق در دیدار با رئیس دستگاه امنیت ملی بر لزوم ادامه تلاش‌های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با داعش تاکید کرد.

میدل ایست نیوز: «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان عراق امروز دوشنبه در دیدار با «عبدالغنی الاسدی»، رئیس دستگاه امنیت ملی عراق بر لزوم ادامه تلاش های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با هسته های گروه تروریستی داعش و حملات آنها که ثبات کشور را تهدید می کند، تاکید کرد.

دفتر اطلاع رسانی رئیس پارلمان عراق در بیانیه ای گفت: الحلبوسی ضمن استقبال از رئیس دستگاه امنیت ملی عراق با او درباره تحولات اوضاع امنیتی در کشور گفت وگو کرد.

در ادامه بیانیه اشاره شده که الاسدی در این دیدار، به ارائه گزارشی از طرح های دستگاه امنیت ملی عراق طی مرحله کنونی و نقش دستگاه های امنیتی در تعقیب عناصر باقیمانده از داعش پرداخت.

الحلبوسی نیز بر لزوم ادامه تلاش های امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با هسته های داعش و حملات آنها که ثبات کشور را تهدید می کند و همچنین تعقیب مرتکبان جنایت هایی نظیر قتل و ربودن و هر چه که امنیت شهروندان را تهدید می کند، تاکید کرد.

دو طرف در این دیدار به رایزنی درباره اهمیت اقدام برای بازگرداندن آوارگان و تحقق بخشیدن به صلح در جامعه در شهرهای آزاد شده از دست داعش پرداختند.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا