سرخط خبرها

دستگیری گروهی که در تظاهرات نجف اشرف به معترضان و نیروهای امنیتی حمله کردند

وزارت کشور عراق از بازداشت یک گروه تبهکار که در تظاهرات سال گذشته در نجف اشرف به نیروهای امنیتی و تظاهرات‌کنندگان حمله کرده بودند خبر داد.

میدل ایست نیوز: وزارت کشور عراق از بازداشت یک گروه تبهکار که در تظاهرات سال گذشته در نجف اشرف به نیروهای امنیتی و تظاهرات‌کنندگان حمله کرده بودند خبر داد.

در بیانیه رسمی وزارت کشور عراق آمده که نیروهای پلیس نجف اشرف پس از 9 ماه پیگیری‌های امنیتی یک باند تبهکار را که در حوادث تظاهرات ماه فوریه گذشته به سمت تظاهرات‌کنندگان تیراندازی کردند و نیروهای امنیتی را نیز هدف قرار دادند بازداشت کرده است.

این بیانیه افزوده که این گروه 4 نفره به تیراندازی به سمت تظاهرات‌کنندگان که در آن زمان به شهادت و زخمی شدن شماری از معترضان در نجف اشرف انجامید اعتراف کرده‌اند.

براساس این بیانیه، این افراد همچنین اعتراف کرده‌اند که با کوکتل مولوتف به نیروهای امنیتی و نیز به منزل مسکونی استان‌دار نجف حمله و همچنین سرقت اموال عمومی و خصوصی ازجمله کتابخانه دارالحکمه دست زده‌اند.

تلاش برای ایجاد تنش میان نیروهای امنیتی و معترضان در میدان تظاهرات در نجف اشرف با هدف ایجاد آشوب از دیگر مواردی است که این افراد به آن اعتراف کرده‌اند.

این بیانیه افزوده که تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد این گروه تبهکار ادامه دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا