اجتماعیسرخط خبرها

نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد ماه آینده برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به یاد «مظفر النواب»، شاعر عراقی نام گذاری شده و 300 ناشر از 21 کشور بیش از 2 میلیون عنوان کتاب را در آن عرضه خواهند کرد.

میدل ایست نیوز: مرکز فرهنگی هنری رسانه ای «المدی» خبر داد که نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد با مشارکت 300 ناشر از 21 کشور در ماه آینده میلادی برگزار می شود.

به گزارش روزنامه «المدی»، چاپ بغداد، این مرکز با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد از 9 تا 19 دسامبر با همکاری وزارت فرهنگ و گردشگری و آثار باستانی عراق و نیز اتحادیه ناشران و کتابفروشان عراق در مرکز نمایشگاه های بین المللی بغداد در منطقه المنصور برگزار خواهد شد.

این بیانیه افزوده که این نمایشگاه به یاد «مظفر النواب»، شاعر عراقی نام گذاری شده، و با حضور نخست وزیر عراق افتتاح می شود و 300 ناشر از 21 کشور بیش از 2 میلیون عنوان کتاب را در آن عرضه خواهند کرد.

این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 10 شب برپا خواهند بود و ده ها فعالیت جنبی فرهنگی و هنری و نشست های فرهنگی با حضور ده ها شخصیت عراقی و عربی در آن برگزار خواهد شد.

این بیانیه افزوده که برای جلوگیری از شیوع کرونا و حفظ فاصله اجتماعی و توزیع ماسک و دستکش و همچنین دستگاه های ضدعفونی کننده تدارکات لازم اندیشیده شده است.

منبع
المدی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا