خبر اولسرخط خبرهاسیاسی

نخستین اظهارنظر رسمی اسرائیل درباره ترور شهید «محسن فخری‌زاده»

در نخستین اظهارنظر رسمی، «یووال اشتاینس»، وزیر انرژی اسرائیل تصریح کرد ترور فخری زاده تنها به سود منافع اسرائیل بلکه به سود منطقه و جهان بوده است.

میدل ایست نیوز: در نخستین اظهارنظر رسمی اسرائیل دربار ترور «محسن فخری‌زاده»، دانشمند هسته‌ای ایران، «یووال اشتاینس»، وزیر انرژی اسرائیل از حزب لیکود تصریح کرد: ترور فخری زاده تنها به سود منافع اسرائیل بلکه به سود منطقه و جهان بوده است.

اشتاینس که عضو شورای وزارتی امور امنیتی است در مصاحبه با تلویزیون رسمی اسرائیل اظهار داشت: ترور این دانشمند ایرانی تاثیر بسیاری بر برنامه هسته‌ای ایران می گذارد؛ برنامه‌ای که خواهان نابودی ماست، این جزء منافع جهان است که ایران نتواند به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

وزیر انرژی اسرائیل گفت: تصوری از گروهی که این عملیات ترور را اجرایی کرد‌اند، ندارد؛ عملیاتی که تاثیر بسیاری در پروژه هسته‌ای ایران دارد.

در همین راستا، روزنامه یسرائیل هیوم مدعی شد که بعید نیست ایران یگان معروف به 804 خود در نیروی قدس را مامور اجرای ترور شخصیت‌های اسرائیلی در خارج کند.

این روزنامه اسرائیلی همچنین دور از ذهن ندانست که ایران دست به پرتاب موشک به سمت اهدافی مشخص در اسرائیل بزند، درست همانطور که در پی ترور سردار سلیمانی، مواضع نیروهای امریکایی در پایگاه عین الاسد امریکا را هدف گرفت.

روز جمعه گذشته در جریان عملیات تروریستی در منطقه آبسرد تهران، «محسن فخری زاده»، از داشمندان هسته‌ای ایران ترور شد.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا