اقتصادیسرخط خبرها

زیمنس: در اجرای پروژه هایمان در عراق پیشرفت داشته ایم

شرکت آلمانی زیمنس تأکید کرد که در اجرای «نقشه راهی» که با دولت های سابق عراق بر سر آن به توافق رسیده بود با جدیت تلاش می کند.

میدل ایست نیوز: شرکت آلمانی زیمنس تأکید کرد که در اجرای «نقشه راهی» که با دولت های سابق عراق بر سر آن به توافق رسیده بود با جدیت تلاش می کند.

«مصعب الخطیب»، مدیر اجرایی شرکت زیمنس، در گفت وگو با نشریه رسمی «الصباح»، چاپ بغداد، گفت که این شرکت پیش از این یک برنامه راهبردی کامل برای تأمین برق عراق با عنوان «نقشه راه» ارائه کرده بود که شامل خودکفایی عراق در تولید برق طی 4 سال می شود.

او گفت که مشکلاتی مانند کمبود سوخت برای راه اندازی نیروگاه ها در روند اجرای این برنامه مشکلاتی ایجاد کرده و بهره برداری عراق از گاز استخراج شده همراه نفت می تواند به حل بسیاری از این مشکلات کمک کند.

الخطیب افزود که نابه سامانی ها در بازار نفت و رکود اقتصادی ناشی از شیوع کرونا به روند اجرای پروژه های توسعه ای در عراق آسیب زد و این مشکل در همه کشورها وجود دارد و منحصر به عراق نیست.

او تأکید کرد که شرکت زیمنس در روند اجرای پروژه هایش در عراق شاهد پیشرفت بوده و نسبت به برنامه های اصلاحی و سیاست های اقتصادی دولت عراق خوش بین است و به فعالیت خود برای حل مشکل برق عراق ادامه خواهد داد.

منبع
الصباح

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا