سرخط خبرها

«مصطفی الکاظمی»: کمیساریای عالی انتخابات نیازمند حمایت همه وزارتخانه‌هاست

نخست‌وزیر عراق به همه وزرا دستور داد تا از کمیساریای عالی انتخابات در برگزاری موفق انتخابات آتی حمایت کنند.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق به همه وزرا دستور داد تا از کمیساریای عالی انتخابات در برگزاری موفق انتخابات آتی حمایت کنند.

الکاظمی در جلسه امروز هیات دولت، اعلام کرد همه وزارتخانه‌ها باید امکانات موجود خود را بسیج کرده و با تمام توان برای خدمت‌رسانی به اهالی ذی قار و پاسخگویی به مطالبات مشروع شان در زمینه‌های بهداشتی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی، شهرداری و دیگر حوزه‌ها تلاش کنند.

نخست وزیر عراق همچنین تصریح کرد: کمیساریای عالی انتخابات نیازمند حمایت از تلاش‌هایش و هموارسازی همه موانع برای بهره‌برداری از امکانات وزارتخانه‌ها و پرهیز از سازوکارهای بروکراتیک و روتین به منظور برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات است.

الکاظمی روز گذشته از مقر کمیساریای عالی انتخابات نیز دیدن کرده و در جریان روند آمادگی‌ها و اقدامات این نهاد برای برگزاری انتخابات پیش از موعد در تاریخ 6 ژوئن سال 2021 میلادی قرار گرفته بود.

وی بر اهمیت تصویب قانون تامین منابع مالی انتخابات از سوی پارلمان برای فراهم‌سازی زمان کافی پیش روی این کمیساریا به منظور تکمیل ابعاد فنی و اجرای موفقیت‌آمیز آن تاکید کرد.

نخست وزیر عراق در پایان بر اهمیت هماهنگی اقدامات انتخاباتی برای حفظ سلامت آن تاکید کرد تا انتخابات بیانگر واقعی اراده مردم عراق و انتخابات آزاد آنان باشد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا