اجتماعیعکس

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد + تصاویر

نمایشگاه بین المللی کتاب بغداد به نام «مظفر النواب»، شاعر عراقی و با حضور 300 ناشر از 21 کشور و عرضه بیش از یک میلیون عنوان کتاب آغاز به کار کرد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری عراق امروز چهارشنبه برای افتتاح نمایشگاه کتاب بغداد در نمایشگاه بین المللی بغداد حاضر شد.

خبرنگار پایگاه خبری «بغداد الیوم» گزارش داد که نخست وزیری عراق برای افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب در بغداد که با حضور بیش از 300 ناشر از 21 کشور عربی و خارجی برگزار می شود، وارد نمایشگاه بین المللی بغداد شد.

این نمایشگاه که به نام «مظفر النواب»، شاعر عراقی نامگذاری شده و قرار است از 9 تا 19 دسامبر در نمایشگاه بین المللی بغداد در المنصور فعالیت داشته باشد از امروز آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که بیش از 300 ناشر از 21 کشور عربی و خارجی حضور دارند نزدیک به یک میلیون عنوان کتاب در زمینه های مختلف دانش، خلاقیت و هنر عرضه می شود.

ساعت آغاز به کار نمایشگاه کتاب بغداد هر روز صبح از ساعت 10 خواهد بود و این نمایشگاه طی 11 روز در ساعت 10 شب به فعالیت خود پایان می دهد.

قرار است در حاشیه نمایشگاه فعالیت های فرهنگی و هنری و رسانه ای نظیر موسیقی، شعر و نشست هایی با موضوعات مختلف با حضور ده ها شخصیت فرهنگی و هنری عراق و برخی از کشورهای عربی برگزار شود.

این نمایشگاه در 5 سالن بزرگ برپا شده و در راستای حفظ سلامتی بازدید کنندگان اقدامات پیشگیرانه سختی برای پیشگیری از ابتلا و انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است که می توان از این اقدامات به توزیع ماسک و دستکش، دستگاه های ضد عفونی کننده هوا علاوه بر قرار دادن علامت ها و برچسب ها برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا