سرخط خبرها

ارتش امریکا درباره ایجاد شبکه قاچاق گوشت خوک در کویت توسط سربازان امریکایی تحقیق می کند

ارتش امریکا تأکید کرد که درباره گزارش های مربوط به دست داشتن برخی سربازان امریکایی مستقر در کویت در ایجاد شبکه قاچاق گوشت خوک در این کشور تحقیق می کند.

میدل ایست نیوز: ارتش امریکا تأکید کرد که درباره گزارش های مربوط به دست داشتن برخی سربازان امریکایی مستقر در کویت در ایجاد شبکه قاچاق گوشت خوک در این کشور تحقیق می کند.

«کریس گرای»، سخنگوی فرماندهی تحقیقات جنایی ارتش امریکا گفت که این فرماندهی تحقیقات در این باره را آغاز کرده و تا وقتی که تحقیقات به پایان نرسد نمی تواند درباره آن اطلاعاتی بدهد.

این خبر در حالی اعلام شده که فعالان شبکه های اجتماعی سندی را از فرماندهی نیروهای امریکایی در کویت منتشر کرده اند که در آن بر ضرورت توقف فروش گوشت خوک به با بازار داخلی کویت تأکید شده است.

در این سند تأکید شده که گوشت خوک که قیمت آن 30 دلار است پس از ورود به پایگاه امریکایی توسط شبکه قاچاقی که برخی نیروهای امریکایی در کویت راه انداخته اند به مبلغ 200 دلار به صورت غیر قانونی به فروش می رسد.

براساس قوانین رسمی کویت محکومیت قاچاق و خرید و فروش گوشت خوک حبس ابد است هرچند در عمل احکام صادره در پرونده های مشابه 3 ماه تا 3 سال زندان بوده است.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا