خبر اولسیاسی

آغاز بزرگترین رزمایش نظامی مشترک گروه های مقاومت فلسطینی در غزه + فیلم و تصاویر

گروه های مقاومت فلسطینی، رزمایش نظامی مشترکی را در غزه آغاز کردند.

میدل ایست نیوز: گروه های مقاومت فلسطینی امروز سه شنبه رزمایش نظامی مشترکی تحت عنوان «تکیه گاه محکم» در غزه آغاز و تاکید کردند که مقاومت برای دفاع از ملت و خاک فلسطین آماده ورود به هر جنگی است.

خبرگزاری «فرانس 24» گزارش داد که گروه های مقاومت فلسطینی راکت هایی را به سمت دریای غزه شلیک کرده و از پهپادهای «ابابیل» نیز در این رزمایش استفاده کردند.

به گفته این خبرگزاری این رزمایش شامل حضور نیروهای مقاومت، دستگاه های امنیتی و پلیس، حرکت خودروهای اورژانس، دفاع مدنی، امنیتی و پلیس در همه استان ها خواهد بود.

«ابو حمزه»، سخنگوی سرایا القدس از گروه های مقاومت فلسطینی در بیانیه ای گفت که مقاومت فلسطین همچنان بر عهد خود برای ادامه دادن راه جهاد ایستاده و حافظ امنیت و صیانت از قضیه فلسطین است.

وی همچنین با اشاره به رزمایش نظامی مشترک در غزه، این رزمایش دفاعی را تاکیدی بر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین اعلام کرد.

ابو حمزه افزود: سلاح ما حاضر و تصمیم ما برای ورود به جنگ برای دفاع از ملت متحد است و این رزمایش مشترک بیان کننده واضح اتحاد ما در این تصمیم است.

سخنگوی سرایا القدس در ادامه تصریح کرد: مقاومت امروز قوی تر، سر سخت تر است و توانایی بیشتری برای رویارویی با دشمن و ایستادن در مقابل آن دارد و اجازه نخواهد داد دشمن قواعد درگیری باب میل خود را اعمال کنند.

وی درباره عادی سازی روابط برخی از کشورهای عربی با اسرائیل نیز گفت که این کشورها و دنباله روهای اسرائیل به زباله دان تاریخ می روند و فلسطین قضیه اصلی عرب ها و مسلمانان خواهد ماند.

در هفته گذشته یک هیئت امنیتی مصری عازم تل آویو و غزه شده بود تا با مقامات اسرائیل و گروه های مقاومت فلسطینی درباره برگزاری این رزمایش نظامی مشترک صحبت کند.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا