خبر اولسیاسی

قیس الخزعلی ضمن تکذیب حضور نظامی نیروهای عصائب در بغداد: ضرر حمله به سفارت امریکا بیش از نفعش است

دبیرکل جنبش عصائب اهل حق هرگونه حضور نظامی مسلحانه نیروهای عصائب در خیابان های پایتخت را در پی دستگیری یکی از سران عصائب تکذیب کرد.

میدل ایست نیوز: «قیس الخزعلی»، دبیرکل جنبش عصائب اهل حق، حضور نیروهای عصائب در خیابان های پایتخت در پی دستگیری یکی از فرماندهان عصائب به اتهام حملات راکتی به منطقه الخضراء را تکذیب کرد.

وی در گفت وگویی ضمن اشاره به اینکه دیدگاه آنها در خصوص حمله به سفارت امریکا این است که ضررش بیش از نفع آن است، تاکید کرد که دست داشتن گروه های مقاومت در حمله به سفارت امریکا به اعتبار و مردمی بودن آن آسیب می زند.

الخزعلی در ادامه افزود که برخی طرف ها در تلاشند تا آنچه در خصوص دستگیری یکی از اعضای الحشد الشعبی صورت گرفته را موجب افزایش تنش برای رویارویی با نیروهای امنیتی قرار دهند و اشاره کرد که برخی ادعاها مبنی بر حضور نیروهای عصائب در مناطق الرصافه بدون هیچ سند و مدرکی مطرح شده است.

دبیرکل عصائب اهل حق آنچه در روزهای اخیر رخ داده را هیاهوی رسانه ای به نفع برخی طرف های مشخص خواند و واکنش خود نسبت به این حوادث را آرام توصیف کرد.

وی مجددا تاکید کرد که اجازه هیچگونه حضور نظامی مسلحانه به نیروهای عصائب اهل حق داده نشده است و خودروهایی که در منطقه خیابان فلسطین مشاهده شده مربوط به الحشد الشعبی بود و نه عصائب اهل حق؛ این در حالیست که اظهارات متفاوتی میان سران عصائب اهل حق وجود دارد که پیشتر گفته بودند این تصاویر قدیمی است.

منبع
العهد نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا