خبر اولسیاسی

الحشد الشعبی: همه اردوگاه‌ها و انبارهای تسلیحاتی‌مان توسط امریکا و اسرائیل مورد هدف قرار گرفت

دبیر اول سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد این سازمان در برابر حملات و بمباران‌های مقرهایش به هنگام نبرد علیه داعش به موازین بین‌المللی بسیار احترام گذاشت.

میدل ایست نیوز: ارتشبد تحسین مطر العبودی، دبیر اول سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد این سازمان در برابر حملات و بمباران‌های مقرهایش به هنگام نبرد علیه داعش به موازین بین‌المللی بسیار احترام گذاشت.

ارتشبد العبودی در کنفرانس بین‌المللی جنایت ترور فرماندهان پیروزی بر داعش، شهیدان سلیمانی و المهندس گفت: همه اردوگاه‌های الحشد الشعبی و انبارهای تسلیحات حتی در شهر مقدس کربلاء از سوی امریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها هدف قرار گرفتند.

وی افزود: اسرائیل در برابر دیدگان امریکا و ائتلاف بین‌المللی، جنایت‌های شنیعی در حق جوانان عراقی که از کشورشان در جنگ علیه تروریسم دفاع می‌کردند، مرتکب شد.

دبیر اول حشد اظهار داشت: این سازمان به هنگام نبرد علیه تروریسم و آزادسازی شهرها از چنگال داعش از ائتلاف بین‌المللی هیچ سودی و استفاده‌ای نبرد بلکه از اقدامات این ائتلاف متضرر شد و بارها با این بهانه که اشتباهی رخ داده است مواضعش به همراه ارتش عراق مورد هدف قرار گرفت.

وی تصریح کرد: الحشد الشعبی در برابر این حملات و جنایت‌ها به موازین بین‌المللی احترام بسیار گذاشت چرا که نیروهای ائتلاف از سوی دولت عراق دعوت شده بودند.

ارتشبد العبودی در پایان گفت باید نقشه‌راهی براساس اصول قانونی و حقوقی برای محاکمه امریکایی‌ها و همه افرادی که در جنایت فرودگاه بغداد و نقض حاکمیت عراق و کشته شدن نیروهای حشد و ارتش دست داشته‌اند، تدوین شود.

منبع
الفرات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا