سرخط خبرها

عراق: پرونده امنیتی پنج استان طی یک یا دو ماه آینده به وزارت کشور تحویل داده می شود

یک مقام مسئول در وزارت کشور عراق تاکید کرد که پرونده امنیتی 5 استان طی یک یا دو ماه آینده به وزارت کشور تحویل داده می شود.

میدل ایست نیوز: وزارت کشور عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که درصدد است پرونده امنیتی 5 استان را طی یک ماه یا دو ماه آینده به عنوان اولین مرحله تحویل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع) سرلشکر «عامر الغزاوی»، مدیر بخش بازرسی شغلی و اداری در وزارت کشور عراق تاکید کرد که تحویل گرفتن پرونده امنیتی چند استان در مراحل پایانی خود قرار داد.

الغزاوی اشاره کرد که فرآیند تحویل پرونده امنیتی چند استان، به عنوان اولین مرحله از تحویل پرونده امنیتی کل استان های عراق بنا به دستور «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیری عراق انجام می شود.

وی ضمن بیان اینکه استان هایی که در اولین مرحله پرونده امنیتی آنها به وزارت کشور تحویل داده می شود، بابل، واسط، دیالی، الدیوانیه و المثنی است، تاکید کرد که طی یک یا دو ماه آینده پرونده این شهرها تحویل خواهد شد.

الغزاوی بر وجود حمایت کامل از اقدام اطلاعاتی تاکید و اشاره کرد که کمیته های مشترکی برای تحویل پرونده امنیتی شهرها به وزارت کشور بین وزارت کشور و دفاع تشکیل شده است.

مدیر بخش بازرسی شغلی و اداری وزارت کشور عراق گفت که تلاش های اطلاعاتی تشدید شده و حمایت کاملی از سازمان اطلاعات و تحقیقات وزارت کشور وجود دارد.

وی اظهار داشت که سازمان اطلاعات وزارت کشور، دوره های پیشرفته ای برای بهبود فرآیند کار کارکنان خود برگزار می کند و تاکید کرد که عراق اکنون می تواند به میزان 90 درصد تروریسم را از بین ببرد.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا