خبر اولسیاسی

دفتر رسانه ای مشاور امنیت ملی عراق: اشتباه بودن تحریم فالح الفیاض حرف الاعرجی بود نه سفیر امریکا

دفتر رسانه ای مشاوره امنیت ملی عراق در بیانیه ای تاکید کرد که رسانه ها و شبکه های ماهواره به اشتباه موضع قاسم الاعرجی درباره تحریم ها علیه فالح الفیاض را به سفیر امریکا نسبت داده اند.

میدل ایست نیوز: دفتر رسانه ای مشاوره امنیت ملی عراق امروز با صدور بیانیه ای درباره موضع «متیو تولر»، سفیر امریکا در بغداد در رابطه با تحریم های امریکا علیه «فالح الفیاض»، رئیس الحشد الشعبی عراق پس از دیدار با «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی عراق توضیح داد.

در بیانیه دفتر رسانه ای مشاوره امنیت ملی عراق آمده است: تاکید می کنیم آنچه در بیانیه دیدار قاسم الاعرجی با متیو تولر در رابطه با اینکه وزارت خزانه داری امریکا باید اشتباهش در تحریم فالح الفیاض را تصحیح کند، آمده توسط قاسم الاعرجی و در توئیتی در حساب شخصی او و نه توسط سفیر امریکا در بغداد بیان شده است.

در ادامه بیانیه اشاره شده است: برخی از خبرگزاری ها و شبکه های ماهواره ای این کلام را به سفیر امریکا در بغداد نسبت دادند در صورتی که این چنین نیست، این یک اشکال است که امیدواریم اصلاح شده باشد و در انتشار اخبار نیز دقت، بررسی و مهارت به کار گرفته شود.

پیش از این رسانه های عراقی در خبری منتشر کردند که «متیو تولر»، سفیر امریکا در بغداد در دیدار با «قاسم الاعرجی»، مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد وزارت خزانه‌داری امریکا باید اشتباهش در قبال «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی را تصحیح کند.

منبع
ناس نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا