اقتصادیخبر اولسرخط خبرها

مذاکرات عراق برای صادرات تجهیزات برق به ایران و اردن

مدیر کارخانه «اور» خبر داد که صادرات محصولات این شرکت به سوریه از ماه آینده آغاز می شود و مذاکراتی برای آغاز صادرات به اردن و ایران در آینده نزدیک نیز جریان دارد.

میدل ایست نیوز: مدیر کارخانه «اور»، از شرکت های وابسته به وزارت صنایع عراق، خبر داد که صادرات محصولات این شرکت به سوریه از ماه آینده آغاز می شود و مذاکراتی برای آغاز صادرات به اردن و ایران در آینده نزدیک نیز جریان دارد.

«حیدر سهر الحسیناوی»، مدیر شرکت اور در تولید تجهیزات برقی در استان ذی قار (مرکز آن: ناصریه)، تأکید کرد که محصولات این شرکت از استانداردهای جهانی برخوردار است و خط تولید این شرکت زیر نظر شرکت های معتبر جهانی است.

او گفت که این شرکت اخیرا خط تولیدهای تازه ای برای تولید کابل های برق و کابل های انتقال هوایی و انواع سیم برای کاربردهای گوناگون راه اندازی کرده که موجب افزایش تولید این کارخانه شده است.

الحسیناوی تأکید کرد که ناآرامی ها در استان ذی قار و شیوع کرونا کاهش سقف تولید این کارخانه را باعث شد که در آن حجم تولید به 34 هزار تن در سال رسیده که با اهداف تعیین شده برای تولید فاصله بسیاری دارد.

او گفت که این کارخانه با وزارت برق عراق برای تأمین 25-30 درصد نیازهایش از این کارخانه امضا شده است.

وی همچنین تأکید کرد که صادرات محصولات این کارخانه به سوریه از ماه آینده آغاز می شود و مذاکراتی برای آغاز صادرات به اردن و ایران در آینده نزدیک نیز وجود دارد.

منبع
یس عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا