خبر اولسیاسی

دفتر آیت الله سیستانی شهادت شهدای انفجار انتحاری در بغداد را تسلیت گفت

دفتر مرجعیت عالی دینی عراق با صدور بیانیه ای انفجار انتحاری امروز را کار تروریست های متوحش دانست و شهادت شهدای آن را تسلیت گفت.

میدل ایست نیوز: دفتر «آیت الله سید علی سیستانی»، مرجعیت عالی دینی عراق امروز پنجشنبه و در واکنش به دو انفجار انتحاری در مرکز بغداد بیانیه ای صادر کرد.

در بیانیه دفتر مرجعیت عالی دینی عراق آمده است: بار دیگر، تروریست های متوحش، جمعی از شهروندان بی گناه را در دو انفجار انتحاری در میدان الطیران بغداد عزیز هدف قرار دادند که منجر به شهادت ده ها تن و چندین برابرمجروح و زخمی شد؛ صحنه ای ناگوار که دل هر صاحب وجدان بیداری را به درد می آورد.

در ادامه بیانیه دفتر آیت الله سیستانی ذکر شده: ما عمیق و صادقانه ترین تسلیت را به خانواده گرامی شهدا می گوییم و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان را مسئلت می نماییم.

دفتر آیت الله سیستانی از نیروهای امنیتی مرتبط خواست تا تلاش های خود را تشدید کرده و تلاش بیشتری در راه حفظ امنیت و خنثی سازی طرح های دشمنان در کمین این ملت مظلوم که از جهات مختلف رنج می بینند به خرج دهند.

وزارت کشور عراق پیش از این درباره جزئیات این حادثه تروریستی گفت: انتحاری اول در نزدیکی سینما غرناطه بعد از تظاهر به بیماری و داد و فریاد و کمک خواست از مردم و تجمع شماری از شهروندان، خود را منفجر کرد، انتحاری دوم نیز بعد از رسیدن نیروهای امنیتی به مکان حادثه، دست به منفجر کردن خود زد.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا