اقتصادیسرخط خبرها

وزیر صنایع عربستان: پروژه های امیدوارکننده ای میان ریاض و بغداد در حال بررسی است

وزیر صنایع و معادن عربستان سعودی، تأکید کرد که پروژه های امیدوارکننده ای میان عربستان و عراق در حال بررسی است و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

میدل ایست نیوز: «بندر بن ابراهیم الخریف»، وزیر صنایع و معادن عربستان سعودی، تأکید کرد که پروژه های امیدوارکننده ای میان عربستان و عراق در حال بررسی است و به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

او در گفت وگویی که خبرگزاری رسمی عراق آن را منتشر کرده گفت که سفر اخیر هیئت عربستانی به بغداد موجب بررسی بسیاری پروژه و تشویق بازرگانان عربستانی به سرمایه گذاری در این پروژه ها شد و افزود که هماهنگی ها در این باره در بالاترین سطوح جریان دارد و این موضوع از اولویت های عربستان است.

وزیر صنایع و معادن عربستان افزود که عربستان به فکر یافتن بازارهای تازه ای برای محصولات صنعتی خود است و افتتاح گذرگاه مرزی میان دو کشور تأثیری فراوان بر افزایش مبادلات تجاری دو کشور و استفاده عراق از تجربه های عربستان در شهرک های صنعتی و بخش پتروشیمی خواهد داشت.

او گفت که عربستان همه امکانات خود را در اختیار گسترش روابط با عراق و تأمین همه امکانات لازم برای اجرای برنامه های توسعه ای در عراق انجام داده است.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا