خبر اولسرخط خبرها

بسته شدن دفتر حزب کارگران کردستان در طوزخورماتو پس از گزارش های ربوده شدن چند دختر نوجوان

درپی اتهاماتی مبنی بر آدم ربایی توسط نیرو های حزب کارگران کردستان مقامات محلی شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین عراق یک مقرر این حزب را بستند.

میدل ایست نیوز: درپی اتهاماتی مبنی بر آدم ربایی توسط نیرو های حزب کارگران کردستان مقامات محلی شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین عراق یک مقرر این حزب را بستند.

به گزارش پایگاه العربی الجدید به نقل از منابع امنیتی این تصمیم پس از آن گرفته شده نیروهای حزب کارگران چند دختر نوجوان را ربوده و برای آموزش های نظامی به پایگاه خود در منطقه قندیل در اقلیم کردستان ارسال کرده‌اند.

رسانه ها کردزبان به نقل از منابع مطلع تاکید کردند که حزب کارگران کردستان در هفته های اخیر دست به ربودن نوجوانان و دختر بچه گانه در این شهر زده و آنها را به پایگاه های نظامی خود منتقل کرده است.

این حزب در این شهر تحت عنوان جنبش آزادی جامعه کردستان فعالیت می‌کند و دفتر آن در مرکز شهر طوزخورماتو است.

منابع می افزایند که در تازه ترین مورد این حزب ۲ دختر بچه را ربوده بود که پس از ده حالت اهالی نیروهای امنیتی محلی این کودکان را نجات دادند.

فاضل محمد افسر پلیس در محله کوماری در مرکز طوزخورماتو تاکید کرد که پلیس روز دوشنبه گذشته پیغامی مبنی بر ربوده شدن ۲ دختر ۱۴ و ۱۵ ساله دریافت کرده و و پیش از انتقال آنها به سلیمانیه توانسته آنها را نجات دهد.

منبع
العربی الجدید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا